Rádi byste využívali svých ZÓNA výhod také na e-shopu, ale nevíte si rady s přihlášením?

Nevíte jak na to? Dlouho jste se nepřihlašovali a už si nepamatujete své přihlašovací údaje? Registrovali jste se on-line a už si nevybavujete co jste zadali? Pomůžeme Vám!

Zodpověděli jsme nejčastější dotazy a jsme připraveni Vám pomoci s jakýmkoliv dalším problémem při přihlášení. Neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám pomůžeme a poradíme jak na to. Napište nám na zona@keenfootwear.cz.

 

Mám kartičku z prodejny, mohu nakupovat na e-shopu?

Ano. V případě, že máte z prodejny vydanou kartičku ZÓNA, jste již registrovaný uživatel s účtem, na který se Vám načítají body za nákupy jak z prodejny, tak z e-shopu. Stačí se přihlásit v pravém horním rohu tlačítkem „přihlásit“. V tomto případě pravděpodobně ještě nemáte uvedeno své vlastní heslo, tedy rovnou zvolte „zapomenuté heslo“. Systém vás vyzve k vyplnění pole „login“. Do tohoto pole vyplňte 13-místné číslo Vaší ZÓNA karty a pokračujte tlačítkem „potvrdit“. Na e-mail, který jste uvedli do přihlašovacího formuláře, Vám během chvíle přijde nové heslo. Další postup je následující: Do přihlašovacího okna vyplníte do pole „uživatelské jméno“ číslo Vaší karty a do pole „heslo“, to které jste obdrželi e-mailem. Potvrdíte tlačítkem „přihlásit se“. Že jste úspěšně přihlášeni, poznáte tak, že v pravém horním rohu se objeví Vaše jméno. Nyní můžete využívat v nákupu všech ZÓNA výhod, platných pro on-line nákupy. Po prvním přihlášení doporučujeme si Vaše heslo změnit v sekci „Můj účet/Váš profil.
Nevíte-li, zda již u nás máte účet, napište nám na zona@rockpoint.cz. Opětovným založením účtu totiž přicházíte o načtené body, které nejdou dodatečně slučovat!

V případě, že problémy s přihlášením přetrvávají, neváhejte se obrátit na adresu: zona@keenfootwear.cz, na které Vám zodpovíme Vaše dotazy a pomůžeme problém vyřešit.

Jsem registrovaný, už jsem nakupoval, ale nepamatuji si své přihlašovací údaje.

Máte-li fyzickou kartičku ZÓNA, stačí se přihlásit v pravém horním rohu tlačítkem „přihlásit“. Do pole „uživatelské jméno“ zadáte číslo karty (u starších registrací svůj email) a dále své heslo. Nepamatujete-li si své heslo, proklikem na „zapomenuté heslo“ si nechte si vygenerovat nové. Systém vás vyzve k vyplnění pole „login“. Do tohoto pole vyplňte 13-místné číslo Vaší ZÓNA karty a pokračujte tlačítkem „potvrdit. “Bude vám zasláno během okamžiku na váš e-mail. V případě, že jste si v období po registraci měnili svou e-mailovou adresu, je třeba se nejprve obrátit na nás, abychom vám e-mail změnily a nové heslo vám mohlo přijít. Po prvním přihlášení pak doporučujeme si Vaše heslo změnit v sekci „Můj účet/Váš profil.

Nemáte-li kartičku, ale již jste se u nás registrovali on-line, zadejte do přihlašovacího okna do pole „uživatelské jméno“ vaše přihlašovací jméno a dále heslo. Nepamatujete-li si heslo, nechte si vygenerovat nové. Systém vás vyzve k vyplnění pole „login“. Do tohoto pole vyplňte vaše přihlašovací jméno a pokračujte tlačítkem „potvrdit. “Nové heslo vám bude zasláno během okamžiku na váš e-mail. V případě, že jste si v období po registraci měnili svou e-mailovou adresu, je třeba se nejprve obrátit na nás, abychom vám e-mail změnily a nové heslo vám mohlo přijít. Po prvním přihlášení pak doporučujeme si Vaše heslo změnit v sekci „Můj účet/Váš profil. Ověřte si také, zda máte v registraci vyplněné pole „chci se stát členem Rock Point ZÓNY“, abyste nepřicházeli o další výhody, které členství nabízí. Při on-line registraci kartičku nezasíláme a při nákupech není podmínkou ji fyzicky vlastnit, ale pokud budete mít zájem, můžete si kartičku vyzvednout na jakékoliv naší kamenné prodejně Rock Point nebo partnerské prodejně Hannah či Keen. Stačí své členství prokázat jménem a jedním dokladem totožnosti.

Nemáte-li kartičku a nepamatujete si své přihlašovací jméno a heslo, napište nám na zona@keenfootwear.cz. Pošleme Vám nové přihlašovací údaje a nové heslo vygenerujeme za vás a vy si jej po prvním přihlášení změníte.

Nevíte-li, zda již u nás máte účet, napište nám na zona@keenfootwear.cz, kde vše ověříme. Opětovným založením účtu totiž přicházíte o načtené body, které nejdou dodatečně slučovat!

V případě, že problémy s přihlášením přetrvávají, neváhejte se obrátit na adresu: zona@keenfootwear.cz, na které Vám zodpovíme Vaše dotazy a pomůžeme problém vyřešit.

 

Jak poznám, jestli již účet mám nebo nemám založený?

Nevíte-li, zda již u nás máte účet, napište nám na zona@keenfootwear.cz, kde vše ověříme. Sami bohužel tuto informaci nezjistíte. Nezakládejte si účet jiný, opětovným založením účtu totiž přicházíte o načtené body, které nejdou dodatečně slučovat!