Vážení zákazníci,

v rámci zlepšování služeb pro vás, naše zákazníky, došlo k přestěhování e-shopu. Nyní tak budeme moci rychleji a flexibilněji reagovat na vaše dotazy k on-line objednávkám a efektivněji vyřizovat vaše požadavky na výměny, vratky či reklamace. Současně jsme také rozšířili naše zákaznické centrum o další telefonní linku, takže budeme ještě více dostupnější.


Nová adresa pro reklamace, vratky a výměny:

 


Rock Point a.s.
E-SHOP
Americká 2796/54
301 00 Plzeň

Česká Republika

telefony: 379 200 777,  379 200 778 (PO-PÁ 8:00-16:30)
mobil: 724 004 141 (PO-PÁ 8:00-16:30)

email: eshop@rockpoint.cz


Kdy novou adresu využijete?

Nakoupíte-li si přes e-shop jakékoliv zboží, které budete potřebovat vrátit nebo se netrefíte třeba do velikosti a budete zboží měnit či reklamovat, pak použijte naši novou adresu: Rock Point a.s., E-SHOP, Americká 2796/54, 301 00 Plzeň. Prosíme, abyste vždy uváděli pod název firmy, že se jedná o E-SHOP. Urychlíte tím další postup se zásilkou.

 

Proč nakupovat on-line právě u nás?

Pohodlně a v klidu nakoupíte víceméně na kterémkoliv e-shopu. Ale u nás máte jistotu, že se o vaši zásilku postaráme. Jsme již léty prověřený e-shop právě ze strany vás - našich zákazníků. Certifikát Heuréka s více než třemi tisíci zákaznických recenzí je naše vizitka toho, že u nás rádi nakupujete. A když se náhodou někdy něco nepodaří, pak máte jistotu vrácení peněz. Navíc, oproti gigantickým e-shopům jsme více "lidštější" a pokud máte nějaký problém, který dokážeme vyřešit, je vždy možné se nad konkrétní záležitostí domluvit. Mezi další drobnosti, které si myslíme, že u nás oceňujete patří:

  • výběr z více než 160 předních outdoorových značek
  • doprava zdarma již pro objednávky nad 1.999,-
  • možnost on-line rezervace na prodejnách
  • výhody pro členy zákaznického klubu ZÓNA
  • výhodné cenové nabídky a akce
  • možnost osobních odběrů s více než 30-ti odběrnými místy v ČR
  • zabezpečené on-line platby‘
  • prestižní certifikát „Ověřeno zákazníky“

 

 

Ptali jste se:

Mám možnost výměny zboží na prodejně?

Ano, zboží, které si přes eshop: www.keenfootwear.cz objednáte, můžete vyměnit či vrátit na jakékoliv prodejně Keen Concept Store nebo našich partnerských prodejnách Rock Point a Hannah. Pokud byste se rozhodli pro tuto variantu, doneste, prosím, zboží na prodejnu v původním obalu se všemi potřebnými dokumenty. Na prodejně Vám vystaví doklad o převzetí zboží. V případě vrácení zboží nelze částku za zboží vyplatit v hotovosti na pokladně prodejny, ale bude Vám zaslána na účet, případně složenkou. Peníze Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží dle zákonné lhůty.

Jak mám postupovat při výměně přes e-shop?

Pokud potřebujete zásilku vrátit z důvodu špatné velikosti, nelíbí se vám barva nebo prostě nejste s vybraným zbožím spokojeni, zboží s originálními štítky pošlete spolu s fakturou na adresu: Rock Point a.s., E-SHOP, Americká 2796/54, 301 00  Plzeň. Nezapomeňte uvést číslo vašeho účtu, na který vám zašleme peníze za zboží zpět. Jakmile zboží obdržíme a systémově zpracujeme, odesíláme peníze na vámi uvedený účet a na mail vám přijde dobropis.
Na nově vybrané zboží, respektive novou velikost, barvu apod. prosíme, vystavte novou objednávku.

V případě dotazů se obracejte na adresu: eshop@rockpoint.cz

 

Máte problém s přihlášením do on-line účtu, nepamatujete si přihlašovací údaje, nevíte, zda již účet máte vytvořený?
Na nejčastější otázky jsme odpovídali ZDE, ale pokud tu svoji otázku týkající se účtu nemůžete nalézt a nevíte si rady, napište nám na zona@hannah.cz, poradíme vám.