Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

Nejčastější dotazy k fungování našeho provozu v rámci mimořádných opatření


Náš e-shop jede dál. Dle nařízení vlády ČR jsme již od 11. 5. 2020 otevřeli všechny naše KEEN Concept Store. Důsledně dodržujeme všechna hygienická opatření tak, abyste si mohli u nás bez obav o své zdraví vybrat potřebné outdoor vybavení.

Z těchto důvodů proto omluvte případné prodloužení dodací lhůty e-shopu či zpožděnou reakci na emailový dotaz.

Mohu objednat z eshopu?

ANO, e-shop www.keenfootwear.cz je stále plně k dispozici, jen jsme museli zavést některá hygienická opatření pro zvýšení bezpečnosti vaší i našich zaměstnanců jako např. dočasné zrušení platby na dobírku (do 31. 5. 2020). Naopak  jsme pro vás připravili několik výhod.
 

 

Mohu využít osobní odběr na prodejnách?

ANO. Osobní odběr je možné již využívat na všech Keen prodejnách i partnerských obchodech Rock Point a Hannah (mimo Rock Point OC Stromovka). Svou objednávku si tak můžete přijít vyzvednout opět na svou nejbližší oblíbenou prodejnu. 
 

Jaké prodejny jsou již otevřené?

Již v běžné otevírací době jsme pro vás otevřeli všechny KEEN Concept Store a všechny partnerské obchody Hannah a Rock Point (kromě Rock Point OC Stromovka).
 

 

Je možné někde zboží vyzkoušet?

Dbáme zejména na vaše zdraví a bezpečnost, proto je možné využívat zkušebních kabinek za dodržení nařízených hygienických podmínek. Před vstupem do kabinky informujte prodavače a vždy desinfikujte ruce, vyzkoušené zboží předejte vždy zpět prodavači, nevracejte na stojany. Kabinky jsou pravidelně desinfikovány a vrácené zboží je předáno do 24hodinové karantény.

Mohu platit na dobírku?

Zdraví je pro nás na prvním místě. Z hygienických důvodů jsme proto nabídku této formy úhrady až do 31. 5. 2020 stáhli z výběru. Využijte prosím do té doby ostatních způsobů platby.
 

Mám dárkový kupón a končí mě platnost, mohu ho využít na e-shopu?

Vaše dárková poukázka na e-shopu využít nejde, ale pokud vám platnost poukázky během uzavření prodejen propadla, napište nám na e-mail: marketing@rockpoint.cz, prodloužíme vám platnost poukázky o dva měsíce. O svůj dárkový poukaz určitě nepřijdete.

Jak můžu vrátit nebo reklamovat zboží zakoupené na e-shopu?

Zboží zasílejte na adresu e-shopu nebo je možné jej vrátit v jakékoliv prodejně KEEN Concept Store nebo partnerském obchodě Hannah a Rock Point.
 

Adresa e-shopu:
Rock Point a.s. - E-SHOP
Pod Kyjovem 351/24
322 00 Plzeň 7 - Radčice

Jak můžu reklamovat zboží zakoupené na prodejně?

Na prodejnách jsme vám pro přebírání reklamací opět k dispozici. V rámci hygienických opatření bude doručené zboží ve 24hodinové karanténě. Prosíme o dodržování hygienických podmínek dle pokynů personálu.

Ke zboží přiložte fakturu, záruční list aj. a podrobný popis vady výrobku, který reklamujete a požadovaný nárok z vady vyplývající. Reklamaci vyřídíme ve lhůtě stanovené zákonem.
 

 

Za jak dlouhou dobu mě vrátíte peníze za zrušenou objednávku?

Peníze vracíme nejpozději do 14 dnů, ale obvykle je to v den zrušení objednávky. Informaci o provedení návratu peněz vždy obdržíte e-mailem.

Pokud máte v souvislosti s mimořádnými opatřeními v rámci Covid 19 jakékoliv další dotazy, rádi vám je zodpovíme:

telefon: +420 379 200 777, +420 379 200 778, po - pá 8:00 - 16:30
e-mail: e-shop@keenfootwear.cz

Nemůžu se k vám dovolat ani nemám odpověď na e-mailu

V této nelehké situaci se může stát, že budou naše telefonní linky přetížené. Prosíme vás o trpělivost, snažíme se vyřizovat vše co nejrychleji je za daných podmínek možné. E-mailový dotaz např. na přeměření zboží, vyžaduje další komunikaci, proto chvilku trvá, než vám můžeme odpovědět zpět. Věříme, že toto krizové řešení bude brzy za námi. Děkujeme za pochopení.

Keen

 

0,-