Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY K FUNGOVÁNÍ NAŠEHO PROVOZU


Respektujeme všechna nařízení a opatření vydaná vládou ČR, mající za cíl zpomalit šíření COVID-19. Z tohoto důvodu jsme omezili provoz na našich kamenných pobočkách. Jako alespoň drobnou kompenzaci jsme pro vás připravili řadu výhod při nákupu online.

MOHU VYMĚNIT NEBO VRÁTIT VÁNOČNÍ DÁREK?

ANO. Vánoční dárky (zboží zakoupené do 24.12. 2020) můžete vyměnit do 24. 1. 2021 (případně do 14 dní po znovuotevření prodejen). Dárky zakoupené na e-shopu je možné vyměnit či vrátit dle standardních podmínek nebo ve "výdejním okénku".  Výměně u výdejního okénka musí předcházet on-line rezervace.
 


MOHU OBJEDNAT Z ESHOPU?

ANO. E-shop je stále plně k dispozici. Naši zaměstnanci dodržují veškerá nařízená hygienická opatření. Navíc nabízíme prodloužení vrácení zboží na 30 dní.
 

 

MOHU VYUŽÍT OSOBNÍ ODBĚR NA PRODEJNÁCH?

ANO. Osobní odběr je možné využívat na našich partnerských prodejnách, ale v omezeném čase: Po - So 10:00 - 18:00 hod. K vyzvednutí svého osobního odběru je k dispozici tzv. "výdejní okénko". Při vyzvedávání je nutné dodržovat nařízená hygienická opatření.

Seznam prodejen s možností osobního odběru Po-So 10:00 - 18:00 hod.:

 

MOHU VYUŽÍT SLUŽBU ON-LINE REZERVACE?

ANO. On-line rezervace je možné využít u partnerských prodejen, kde jsou otevřena výdejní okénka pro osobní odběry. Otevírací doba okének je u většiny prodejen PO - SO, 10 - 18 hod. Sobotní výjimky viz. výše v seznamu v závorce za prodejnou.
V případě zájmu o výměnu vánočních dárků je nutné nejprve vytvořit on-line rezervaci na požadovaný produkt.
 


MOHU OSOBNÍ ODBĚR VYMĚNIT ČI VRÁTIT PŘÍMO PŘI PŘEVZETÍ NA VÝDEJNÍCH MÍSTECH?

ANO. V tomto případě postupujte dle pokynů obsluhy výdejních okének. V případě výměny zboží je třeba předem vytvořit on-line rezervaci na produkt, za který potřebujete vaše zboží vyměnit. V případě vrácení osobního odběru zboží zašlete na adresu e-shopu nebo vraťte přímo ve výdejním okénku a přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží.
 


JE MOŽNÉ NĚKDE ZBOŽÍ VYZKOUŠET?

NE. Dbáme zejména na vaše zdraví a bezpečnost, proto není momentálně možné zboží zkoušet v žádné z našich prodejen ani partnerských obchodech Hannah a Rock Point.

MOHU PLATIT NA DOBÍRKU?

ANO. Momentálně je možné využívat všech našich platebních způsobů, tedy i platby na dobírku.
 

JAK MŮŽU VRÁTIT, VYMĚNIT NEBO REKLAMOVAT ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ NA E-SHOPU?

Zboží zasílejte na adresu e-shopu nebo vraťte přímo ve výdejním okénku a přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží. Doba výměny a vrácení zboží je prodloužena ze 14 na 30 dní.

Adresa e-shopu:
Rock Point a.s. - E-SHOP
Pod Kyjovem 351/24
322 00 Plzeň 7 - Radčice
 


JAK MŮŽU REKLAMOVAT ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ NA PRODEJNĚ?

Na prodejně, která má otevřeno výdejní okénko, můžete přijít vyřídit i vaši reklamaci. Na ostatních prodejnách momentálně není možné zajistit přebírání reklamací. Pokud nemáte v dosahu prodejnu s výdejním okénkem, Vaši reklamaci můžete zasílat na adresu reklamačního oddělení.

Adresa reklamačního oddělení:
REKLAMACE Hannah
Americká 54
Plzeň, 301 00

Ke zboží přiložte fakturu, záruční list aj. a podrobný popis vady výrobku, který reklamujete a požadovaný nárok z vady vyplývající. Reklamaci vyřídíme ve lhůtě stanovené zákonem.
 

 

ZA JAK DLOUHOU DOBU MĚ VRÁTÍTE PENÍZE ZA ZRUŠENOU OBJEDNÁVKU?

Peníze vracíme nejpozději do 14 dnů, ale obvykle je to v den zrušení objednávky. Informaci o provedení návratu peněz vždy obdržíte e-mailem.

MÁM DÁRKOVOU POUKÁZKU A KONČÍ MĚ PLATNOST. MOHU JI VYUŽÍT NA E-SHOPU?

Vaše dárková poukázka na e-shopu využít nejde, ale pokud vám platnost poukázky během uzavření prodejen propadla, napište nám na e-mail a uveďte číslo poukazu (uvedené u čárového kódu), platnost vám prodloužíme. O svůj dárkový poukaz určitě nepřijdete.
 

 

KDE NÁS ZASTIHNETE

Pokud máte v souvislosti s mimořádnými opatřeními v rámci Covid 19 jakékoliv další dotazy, rádi vám je zodpovíme:

telefon: +420 379 200 777, +420 379 200 778, po - pá 8:00 - 16:30
e-mail: e-shop@keenfootwear.cz

KEEN