NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY K FUNGOVÁNÍ NAŠEHO PROVOZU
Respektujeme všechna vládní nařízení a dodržujeme nastavená pravidla. Jak to vypadá v reálu? Prostě makáme na 120 %, i když soupeř nehraje úplně fér a občas nám šlape na paty. Toho my se však nezalekneme, máme přeci spolehlivé KEENy! I když je to náročné a dá to hodně práce, naším cílem je hlavně vaše bezpečnost a bezpečnost našich zaměstnanců.
Občas se tak stane, že na stezku pracovních činností můžeme pustit omezený počet nohou a někdy nám dokonce chybějí. Prosíme vás proto o shovívavost a trpělivost, když se nás nebudete moci dovolat v čase, na který jste zvyklí nebo vám balíček přijde o chvíli později.
Protože se situace pořád mění a upravuje, přehledně jsme vám sepsali odpovědi k nejčastějším dotazům.
MOHU OBJEDNAT Z ESHOPU?
ANO. E-shop je stále plně k dispozici. Naši zaměstnanci dodržují veškerá nařízená hygienická opatření.
MOHU VYUŽÍT OSOBNÍ ODBĚR NA PRODEJNÁCH?
ANO. Osobní odběr je možné využívat přes "výdejní okénko" na našich KEEN obchodech i partnerských prodejnách, ale v omezeném čase: Po - So 10:00 - 18:00 hod. (výjimky otevírací doby partnerských prodejen najdete přímo v detailu dané prodejny).
Seznam prodejen s možností osobního odběru:
- Rock Point Plzeň, Americká
- Rock Point Praha, Leťnany
- Hannah Praha, Letňany
- Rock Point Pardubice, Atrium Palác
- Rock Point Praha Poříčí
- Rock Point Praha Perštýn
- Rock Point Praha, Arkády Pankrác
- Rock Point Ostrava, Avion Shoppink Park
- Rock Point Ostrava, Nová Karolina
- Rock Point Olomouc Riegrova
- Hannah Olomouc, Galerie Šantovka
- Rock Point a Hannah Liberec, Nisa
- Rock Point Liberec Forum
- Rock Point Hradec Králové, Futurum
- Rock Point Brno nám. Svobody
- Rock Point Brno, Olympia
- Rock Point Teplice, Olympia
- Rock Point Jihlava, City Park
- Rock Point České Budějovice, IGY Centrum
- Rock Point Mladá Boleslav, Olympia
- Outlet Rock Point Praha, Radotín
- Outlet Rock Point Chvalovice, Freeport Hatě
- Outlet Hannah Ostrava, Arena Moravia
- Outlet Hannah Praha, Fashion Arena
- Rock Point Špindlerův Mlýn
- Rock Point Praha, Stromovka
- KEEN Concept Store Praha, Westfield Chodov
- KEEN Concept Store Praha, OC Černý Most
- KEEN Concept Store Praha, Atrium Flora
- KEEN Concept Store Praha, Metropole Zličín
- KEEN Concept Store Ostrava, OC Futurum
MOHU VYUŽÍT SLUŽBU ON-LINE REZERVACE?
ANO. On-line rezervace je možné využít u našich i partnerských prodejen, kde jsou otevřena výdejní okénka pro osobní odběry s možností vrácení nepoužitého zboží do 14-ti dnů.
Otevírací doba okének je u většiny prodejen Po - So, 10 - 18 hod. Výjimky otevírací doby najdete uvedené přímo v detailu prodejny.
MOHU OSOBNÍ ODBĚR VYMĚNIT ČI VRÁTIT PŘÍMO PŘI PŘEVZETÍ NA VÝDEJNÍCH MÍSTECH?
ANO. V tomto případě postupujte dle pokynů obsluhy výdejních okének. V případě výměny zboží je třeba předem vytvořit on-line rezervaci na produkt, za který potřebujete vaše zboží vyměnit. V případě vrácení osobního odběru zboží zašlete na adresu e-shopu nebo vraťte přímo ve výdejním okénku a přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží.
- vrácení, výměna a reklamace zboží z e-shopu
- výměna u výdejního okénka
- formulář pro vrácení zboží objednaného na e-shopu
JE MOŽNÉ NĚKDE ZBOŽÍ VYZKOUŠET?
ANO, ale pouze dětskou obuv a oblečení, a to na všech našich KEEN Concept Store nebo ve vybraných partnerských obchodech. Dbáme zejména na vaše zdraví a bezpečnost, proto zatím není možné zkoušet jinou KEEN obuv v žádné z našich prodejen ani partnerských obchodech Hannah a Rock Point.
MOHU PLATIT NA DOBÍRKU?
ANO. Momentálně je možné využívat všech našich platebních způsobů, tedy i platby na dobírku.
JAK MŮŽU VRÁTIT, VYMĚNIT NEBO REKLAMOVAT ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ NA E-SHOPU?
Zboží zasílejte na adresu e-shopu nebo vraťte přímo ve výdejním okénku a přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží.
Adresa e-shopu:
Rock Point a.s. - E-SHOP
Pod Kyjovem 351/24
322 00 Plzeň 7 - Radčice
- vrácení, výměna a reklamace zboží
- výměna u výdejního okénka
- formulář pro vrácení zboží objednaného na e-shopu
JAK MŮŽU REKLAMOVAT ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ NA PRODEJNĚ?
Na prodejně, která má otevřeno výdejní okénko, můžete přijít vyřídit i vaši reklamaci. Na ostatních prodejnách momentálně není možné zajistit přebírání reklamací. Pokud nemáte v dosahu prodejnu s výdejním okénkem, Vaši reklamaci můžete zasílat na adresu reklamačního oddělení.
Adresa reklamačního oddělení:
REKLAMACE Hannah
Americká 54
Plzeň, 301 00
Ke zboží přiložte fakturu, záruční list aj. a podrobný popis vady výrobku, který reklamujete a požadovaný nárok z vady vyplývající. Reklamaci vyřídíme ve lhůtě stanovené zákonem.
ZA JAK DLOUHOU DOBU MĚ VRÁTÍTE PENÍZE ZA ZRUŠENOU OBJEDNÁVKU?
Peníze vracíme nejpozději do 14 dnů, ale obvykle je to v den zrušení objednávky. Informaci o provedení návratu peněz vždy obdržíte e-mailem.
MÁM DÁRKOVOU POUKÁZKU A KONČÍ jí PLATNOST. MOHU poukázku VYUŽÍT NA E-SHOPU?
Vaše dárková poukázka na e-shopu využít nejde, ale pokud vám platnost poukázky během uzavření prodejen propadla, automaticky jsme vám ji prodloužili do 30.6. 2021. O svůj dárkový poukaz určitě nepřijdete.
Dárkovou poukázku můžete nyní využít i při vyzvedávání svých on-line rezervací, při platbě na prodejně.
KDE NÁS ZASTIHNETE
Pokud máte v souvislosti s mimořádnými opatřeními v rámci Covid 19 jakékoliv další dotazy, rádi vám je zodpovíme:
telefon: +420 379 200 777, +420 379 200 778, po - pá 10:00 - 14:00
e-mail: e-shop@keenfootwear.cz
KEEN