Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY K FUNGOVÁNÍ NAŠEHO PROVOZU

Respektujeme všechna vládní nařízení a dodržujeme nastavená pravidla. Jak to vypadá v reálu? Prostě makáme na 120 %, i když soupeř nehraje úplně fér a občas nám šlape na paty. Toho my se však nezalekneme, máme přeci spolehlivé KEENy! I když je to náročné a dá to hodně práce, naším cílem je hlavně vaše bezpečnost a bezpečnost našich zaměstnanců.

Občas se tak stane, že na stezku pracovních činností můžeme pustit omezený počet nohou a někdy nám dokonce chybějí. Prosíme vás proto o shovívavost a trpělivost, když se nás nebudete moci dovolat v čase, na který jste zvyklí nebo vám balíček přijde o chvíli později.

Protože se situace pořád mění a upravuje, přehledně jsme vám sepsali odpovědi k nejčastějším dotazům.

MOHU OBJEDNAT Z ESHOPU?

ANO. E-shop je stále plně k dispozici. Naši zaměstnanci dodržují veškerá nařízená hygienická opatření.

MOHU VYUŽÍT OSOBNÍ ODBĚR NA PRODEJNÁCH?

ANO. Osobní odběr je možné využívat přes "výdejní okénko" na našich KEEN obchodech i partnerských prodejnách, ale v omezeném čase: Po - So 10:00 - 18:00 hod. (výjimky otevírací doby partnerských prodejen najdete přímo v detailu dané prodejny).

Seznam prodejen s možností osobního odběru:

 

MOHU VYUŽÍT SLUŽBU ON-LINE REZERVACE?

ANO. On-line rezervace je možné využít u našich i partnerských prodejen, kde jsou otevřena výdejní okénka pro osobní odběry s možností vrácení nepoužitého zboží do 14-ti dnů.
Otevírací doba okének je u většiny prodejen Po - So, 10 - 18 hod. Výjimky otevírací doby najdete uvedené přímo v detailu prodejny.

MOHU OSOBNÍ ODBĚR VYMĚNIT ČI VRÁTIT PŘÍMO PŘI PŘEVZETÍ NA VÝDEJNÍCH MÍSTECH?

ANO. V tomto případě postupujte dle pokynů obsluhy výdejních okének. V případě výměny zboží je třeba předem vytvořit on-line rezervaci na produkt, za který potřebujete vaše zboží vyměnit. V případě vrácení osobního odběru zboží zašlete na adresu e-shopu nebo vraťte přímo ve výdejním okénku a přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží.
 


JE MOŽNÉ NĚKDE ZBOŽÍ VYZKOUŠET?

ANO, ale pouze dětskou obuv a oblečení, a to na všech našich KEEN Concept Store nebo ve vybraných partnerských obchodech. Dbáme zejména na vaše zdraví a bezpečnost, proto zatím není možné zkoušet jinou KEEN obuv v žádné z našich prodejen ani partnerských obchodech Hannah a Rock Point.
 


MOHU PLATIT NA DOBÍRKU?

ANO. Momentálně je možné využívat všech našich platebních způsobů, tedy i platby na dobírku.
 

JAK MŮŽU VRÁTIT, VYMĚNIT NEBO REKLAMOVAT ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ NA E-SHOPU?

Zboží zasílejte na adresu e-shopu nebo vraťte přímo ve výdejním okénku a přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží.

Adresa e-shopu:
Rock Point a.s. - E-SHOP
Pod Kyjovem 351/24
322 00 Plzeň 7 - Radčice
 


JAK MŮŽU REKLAMOVAT ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ NA PRODEJNĚ?

Na prodejně, která má otevřeno výdejní okénko, můžete přijít vyřídit i vaši reklamaci. Na ostatních prodejnách momentálně není možné zajistit přebírání reklamací. Pokud nemáte v dosahu prodejnu s výdejním okénkem, Vaši reklamaci můžete zasílat na adresu reklamačního oddělení.

Adresa reklamačního oddělení:
REKLAMACE Hannah
Americká 54
Plzeň, 301 00

Ke zboží přiložte fakturu, záruční list aj. a podrobný popis vady výrobku, který reklamujete a požadovaný nárok z vady vyplývající. Reklamaci vyřídíme ve lhůtě stanovené zákonem.
 

 

ZA JAK DLOUHOU DOBU MĚ VRÁTÍTE PENÍZE ZA ZRUŠENOU OBJEDNÁVKU?

Peníze vracíme nejpozději do 14 dnů, ale obvykle je to v den zrušení objednávky. Informaci o provedení návratu peněz vždy obdržíte e-mailem.

MÁM DÁRKOVOU POUKÁZKU A KONČÍ jí PLATNOST. MOHU poukázku VYUŽÍT NA E-SHOPU?

Vaše dárková poukázka na e-shopu využít nejde, ale pokud vám platnost poukázky během uzavření prodejen propadla, automaticky jsme vám ji prodloužili do 30.6. 2021. O svůj dárkový poukaz určitě nepřijdete.

Dárkovou poukázku můžete nyní využít i při vyzvedávání svých on-line rezervací, při platbě na prodejně.

KDE NÁS ZASTIHNETE

Pokud máte v souvislosti s mimořádnými opatřeními v rámci Covid 19 jakékoliv další dotazy, rádi vám je zodpovíme:

telefon: +420 379 200 777, +420 379 200 778, po - pá 10:00 - 14:00
e-mail: e-shop@keenfootwear.cz

KEEN