Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

Nejčastější dotazy k fungování našeho provozu


Naše společnost respektuje všechna nařízení a opatření vydaná vládou ČR, mající za cíl zpomalit šíření COVID-19. Z tohoto důvodu omezujeme provoz na našich kamenných pobočkách. Jako alespoň drobnou kompenzaci jsme pro vás připravili řadu výhod při nákupu online.

Z těchto důvodů proto omluvte případné prodloužení dodací lhůty e-shopu či zpožděnou reakci na e-mailový dotaz.

Mohu objednat z eshopu?

ANO. E-shop www.keenfootwear.cz je stále plně k dispozici. Naši zaměstnanci dodržují veškerá nařízená hygienická opatření. Navíc jsme pro vás připravili několik výhod.
 

  • doprava zdarma do 31. 12. 2020
  • prodloužená lhůta pro vrácení zboží nakoupeného od 21.10. 2020 na 30 dní
 

Mohu využít osobní odběr na prodejnách?

ANO. Osobní odběr je možné využívat, ale pouze na některých našich partnerských Rock Point prodejnách, a to v omezeném čase Po-Pá 9:00 - 15:00 hod. K vyzvednutí svého osobního odběru je k dispozici tzv. "výdejní okénko". Při vyzvedávání je nutné dodržovat nařízená hygienická opatření. 

Seznam prodejen s možností osobního odběru Po-Pá 9:00 - 15:00 hod.:

 

Mohu osobní odběr vyměnit či vrátit přímo při převzetí na výdejních místech?

NE. Z hygienických důvodů není možné požadovat výměnu či přebírat vrácené zboží z osobního odběru přímo na výdejních místech. V tomto případě postupujte standardně, jako v případě doručení vaší objednávky poštou a zasílejte na adresu e-shopu. Po dobu krizových opatření je pro vás lhůta pro vrácení zboží prodloužena na 30 dní.
 

 

Je možné někde zboží vyzkoušet?

NE. Dbáme zejména na vaše zdraví a bezpečnost, proto není momentálně možné zboží zkoušet v žádném z našich KEEN Concept Store ani partnerských obchodech Hannah a Rock Point.

Mohu platit na dobírku?

ANO. Momentálně je možné využívat všech našich platebních způsobů, tedy i platby na dobírku.
 

Jak můžu vrátit nebo reklamovat zboží zakoupené na e-shopu?

Zboží zasílejte na adresu e-shopu.

Adresa e-shopu:
Rock Point a.s. - E-SHOP
Pod Kyjovem 351/24
322 00 Plzeň 7 - Radčice
 


Jak můžu reklamovat zboží zakoupené na prodejně?

Na prodejnách momentálně není možné zajistit přebírání reklamací. Vaši reklamaci proto prosíme zasílejte na adresu reklamačního oddělení.

Adresa reklamačního oddělení:
REKLAMACE Hannah
Americká 54
Plzeň, 301 00

Ke zboží přiložte fakturu, záruční list aj. a podrobný popis vady výrobku, který reklamujete a požadovaný nárok z vady vyplývající. Reklamaci vyřídíme ve lhůtě stanovené zákonem.
 

 

 

Mám dárkovou poukázku a končí mě platnost. Mohu ji využít na e-shopu?

Vaše dárková poukázka na e-shopu využít nejde, ale pokud vám platnost poukázky během uzavření prodejen propadla, napište nám na e-mail a uveďte číslo poukazu (uvedené u čárového kódu), platnost vám prodloužíme do 31.12. 2020. O svůj dárkový poukaz určitě nepřijdete.

 

Za jak dlouhou dobu mě vrátíte peníze za zrušenou objednávku?

Peníze vracíme nejpozději do 14 dnů, ale obvykle je to v den zrušení objednávky. Informaci o provedení návratu peněz vždy obdržíte e-mailem.

kde nás zastihnete

Pokud máte v souvislosti s mimořádnými opatřeními v rámci Covid 19 jakékoliv další dotazy, rádi vám je zodpovíme:

telefon: +420 379 200 777, +420 379 200 778, po - pá 8:00 - 16:30
e-mail: e-shop@keenfootwear.cz

 

Keen