Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím
3 min čtení 30. 07. 2021

POČáTKY

Značka KEEN byla založena v roce 2003 v Americe a svůj úspěch vybudovala na obuvi typu „sandal“ se špičkou chránící prsty. Historie bot se symbolickou gumovou špičkou se začala psát už v roce 1999, kdy zakladatel firmy Martin Keen vynalezl pro potřeby kalifornských surfařů první sandále s ochranou prstů, pro které se postupně zažil pojem Newportský sandál.

oblíbená obuv KEEN

Boty značky KEEN se staly rychle oblíbené po celém světě a firma dnes vyrábí obuv pro celou rodinu nejen k vodě a do přírody, ale i pro městské nošení a volný čas nebo třeba na zimu. Boty jsou určeny převážně pro turistiku a na lehký až středně těžký terén.

KEEN boty na hiking

technologie

V KEEN obuvi je použita celá řada technologií, které jsou ohleduplné vůči životnímu prostředí i lidskému zdraví - např.:
 

  • Většina bot má v přední části patentovanou ochranu prstů KEEN.PROTECT, která zabraňuje poranění.
  • Mnoho modelů je vybaveno vodotěsnou a prodyšnou PU membránou KEEN. DRY, která zaručí ochranu nohou v nepříznivých podmínkách.
  • Některé boty jsou ošetřeny kvalitní přírodní antibakteriální technologií ECO ODOR CONTROL šetrnou k životnímu prostředí i pro lidské tělo.
  • Zateplení zimní obuvi může být zajištěno další vlastní technologií KEEN.WARM, která udržuje tepelný komfort uvnitř boty.
     

Boty KEEN vydrží i na sněhu

pomáháme

V KEENu věří v podporu každého, kdo něco tvoří, kdo si hraje a kdo pečuje o životní prostředí a není mu lhostejný svět kolem něho, tzn. kdy čas je rovnoměrně rozdělený mezi práci, zábavu a pomoc ostatním. Pro KEEN je tento životní styl nazýván Hybrid.Life. Přináší také velmi reálný smysl pro zodpovědnost, spolehlivost a transparentnost.

Od svého založení se KEEN věnuje udržitelnému podnikání, podpoře ekologických projektů a pomoci oblastem, které postihly ekologické a přírodní katastrofy a darovala více než 15 milionů dolarů neziskovým organizacím a dalším potřebným po celém světě.

Pomoc a podpora KEENu
 

  • V roce 2004 po asijské vlně tsunami v Indickém oceánu investovala značka celý marketingový rozpočet ve výši 1 milion USD na pomoc s touto katastrofou.
  • Následovaly další velké investice do projektů spojených s čistěním vody v městských řekách, podpora ZOO Prahy poničené povodněmi, dále pomoc Austrálii, která se potýkala s ničivými požáry, podpora školní docházky nepálských dětí…
  • V neposlední řadě KEEN pomohl na jaře 2020 vybavit kvalitní obuví vybrané lékaře a další pomocníky z první linie, kteří u nás bojovali proti Covid-19.