Naše webové stránky používají cookies. Pomáhají ke správné funkci stránek a lepšímu uživatelskému zážitku. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím

Vrácení zboží

Výměna zboží

Reklamace zboží

 

CHCETE ZBOŽÍ VRÁTIT?

Nepoužité zboží dobře zabalte, přiložte fakturu (dodací list), kde napište číslo účtu pro navrácení peněz nebo můžete vyplnit přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Balíček zašlete do 14 dnů (do 30 dnů u zboží zakoupeného od 1. 3. do 15. 5. 2020) v původním obalu na adresu:

Rock Point a.s. - E-SHOP
Pod Kyjovem 351/24
322 00 Plzeň 7-Radčice

Zboží lze vrátit také na jakoukoliv prodejnu Rock Point,  Hannah nebo Keen, kde vám vystaví doklad o převzetí nebo můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

CHCETE ZBOŽÍ VYMĚNIT?

Přes e-shop výměnu zboží zatím neumíme, takže ho je potřeba vrátit. Můžete si vytvořit novou objednávku.
Vyměnit zboží můžete na jakékoliv prodejně Rock Point, Hannah Keen za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě.

JAK ZÍSKÁTE SVÉ PENÍZE ZPĚT?

Peníze Vám budou vráceny zpět převodem na Váš účet nebo při platbě kartou zpět na účet, ze kterého byla platba uhrazena, a to nejpozději do 14 dnů po přijetí zboží.

CHCETE ZBOŽÍ REKLAMOVAT?

Čisté zboží dobře zabalte, přiložte fakturu (dodací list), kde napište stručný popis vady a Vámi upřednostňovaný způsob vyřešení reklamace a zašlete na adresu:

Rock Point a.s. - E-SHOP REKLAMACE
Pod Kyjovem 351/24
322 00 Plzeň 7-Radčice

Reklamované zboží můžete vrátit také na jakoukoliv prodejnu Rock Point,  Hannah nebo Keen, kde s Vámi bude sepsán reklamační protokol.


Podrobnější informace najdete v našich obchodních podmínkách a reklamačním řádu.
Pokud potřebujete přesto poradit, kontaktujte naši zákaznickou linku.

0,-